Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Delicate Sushi & Bento Den Helder. Meer weten? Ontdek meer
Cheryl
7 jun 2026 om 19:39
De bestelling kwam veel te laat. Het eten was oké.
Rémy
5 jun 2026 om 21:26
Eten prima volgens de kids maar 1,5 wachten nadat de bestelling is gedaan... das wel een minpunt. Helaas was t vorige keer ook al lang wachten. Maar mn dochter (8) en vriendinnetje vonden t waard; 4 sterren!
Piet-en
26 mei 2026 om 19:48
Lekker gegeten, netjes op tijd vriendelijk bezorgd. Sushi valt soms wat uit elkaar maar smaak was prima!
Marianne
25 mei 2026 om 15:39
Heerlijke sushi, keurig verpakt, zeker voor herhaling vatbaar.
Denise
22 mei 2026 om 20:48
Bestelling was snel bezorgd met 20 min al ipv een uur. Uiteindelijk ontbrak iets in de bestelling daar uiteindelijk jammer genoeg een uur op gewacht.
Melissa
22 mei 2026 om 20:08
1 uur later dan aangegeven tijd bij bestellen
Michelle
22 mei 2026 om 19:38
Voor 18:00 besteld, kwam keurig op tijd! Sushi zelf was erg lekker en super veel, kreeg het niet eens op!
Astrid
17 mei 2026 om 23:30
Heerlijk gegeten.
Howan
5 mei 2026 om 15:50
Goeie pokebowl
Fred
28 apr 2026 om 19:46
eten is lekker, helaas is de bezorging vaak verlaat.