Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Delicate Sushi & Bento Den Helder. Meer weten? Ontdek meer
Diana
21 jun 2026 om 19:07
het smaakte heerlijk en top verpakt
Mark
13 jun 2026 om 21:22
Echt slecht en levering 30 minuren te laat.
Cheryl
7 jun 2026 om 19:39
De bestelling kwam veel te laat. Het eten was oké.
Rémy
5 jun 2026 om 21:26
Eten prima volgens de kids maar 1,5 wachten nadat de bestelling is gedaan... das wel een minpunt. Helaas was t vorige keer ook al lang wachten. Maar mn dochter (8) en vriendinnetje vonden t waard; 4 sterren!
Piet-en
26 mei 2026 om 19:48
Lekker gegeten, netjes op tijd vriendelijk bezorgd. Sushi valt soms wat uit elkaar maar smaak was prima!
Marianne
25 mei 2026 om 15:39
Heerlijke sushi, keurig verpakt, zeker voor herhaling vatbaar.
Denise
22 mei 2026 om 20:48
Bestelling was snel bezorgd met 20 min al ipv een uur. Uiteindelijk ontbrak iets in de bestelling daar uiteindelijk jammer genoeg een uur op gewacht.
Melissa
22 mei 2026 om 20:08
1 uur later dan aangegeven tijd bij bestellen
Michelle
22 mei 2026 om 19:38
Voor 18:00 besteld, kwam keurig op tijd! Sushi zelf was erg lekker en super veel, kreeg het niet eens op!