DELICATE SUSHI & BENTO DEN HELDER

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 676 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Delicate Sushi & Bento Den Helder. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:07 het smaakte heerlijk en top verpakt
13 jun 2026 om 21:22 Echt slecht en levering 30 minuren te laat.
7 jun 2026 om 19:39 De bestelling kwam veel te laat. Het eten was oké.
5 jun 2026 om 21:26 Eten prima volgens de kids maar 1,5 wachten nadat de bestelling is gedaan... das wel een minpunt. Helaas was t vorige keer ook al lang wachten. Maar mn dochter (8) en vriendinnetje vonden t waard; 4 sterren!
26 mei 2026 om 19:48 Lekker gegeten, netjes op tijd vriendelijk bezorgd. Sushi valt soms wat uit elkaar maar smaak was prima!
25 mei 2026 om 15:39 Heerlijke sushi, keurig verpakt, zeker voor herhaling vatbaar.
22 mei 2026 om 20:48 Bestelling was snel bezorgd met 20 min al ipv een uur. Uiteindelijk ontbrak iets in de bestelling daar uiteindelijk jammer genoeg een uur op gewacht.
22 mei 2026 om 20:08 1 uur later dan aangegeven tijd bij bestellen
22 mei 2026 om 19:38 Voor 18:00 besteld, kwam keurig op tijd! Sushi zelf was erg lekker en super veel, kreeg het niet eens op!